Riemerts-seikkailu

De Laatst Kruipende Uren

Niet alleen was dit de laatste dag van mijn Stockholm-mini-reisje, maar ook van mijn Erasmus! Terwijl de valies voor naar huis te gaan gepakt was, bleef ik nog gezellig in het zonnetje zitten en de tijd proberen te vergeten. Omdat ik nu eigenlijk de hele dag had om naar de haven te geraken waar mijn boot pas savond's om 19.15 ging vertrekken, besloot ik om te voet naar de haven te gaan. Tijdens deze laatste wandeling lag de gemiddelde snelheid van het wandelen waarschijnlijk nog lager dan de dag ervoor, rekening houden dat ik een 24kg zwaar wegende valies moest meesleuren.

Tijdens de wandeling wou ik nog iets gaan drinken in het cafe ‘Here its always Friday', maar wegens mijn lage kronen portefeuille was dit financieel niet meer mogelijk. Eigenlijk had ik gewoon geen zin meer om naar de bank te gaan en veel te veel te betalen voor een niet deftige hamburger. Hoewel dit een van mijn laatste dagen was, ik ben nog steeds student. ;)

Aangekomen op de haven, was ik zo moe dat ik me gewoon op een stoel gezet heb voor de volgende wachtende uren. Het beloofde namelijk een lange, zeer lange 24u te worden! Dit kwam omdat vanaf dat moment, ik de volgende weg zou afleggen:

Zweden, Stockholm => boot => Finland, Turku => bus => Finland, Helsinki => vliegtuig => Nederland, Amsterdam => vliegtuig => België, Brussel => trein => België, Brugge => auto => Thuis!

Eenmaal op de boot, bleek dat ik met drie andere mensen dit keer de cabine zou moeten delen, waarvan één een Chinese begeleider was van een groep. Vanaf dat er dus problemen waren klopten ze constant op onze cabine deur. Dit was erg vervelend! Dus ben ik maar wat toertjes gaan lopen rond het schip.

Nadat dit me wat begon te vervelen, ben ik gaan kijken om mijn sauna coupon te gaan inwisselen in een relaxerende afsluiter van mijn Stockholm reisje. Gelukkig was ik dit keer ruim op tijd en kon ik er dus ten volle van genieten, waarachter ik nog een duikje in het zwembad heb gedaan. Na uiteindelijk weer met een rooie kop door de gangen naar mijn cabine te lopen, kwam ik een disco showplaats tegen. Eerst me rap gaan omkleden en dan het beste plaatse gaan bemachtigen in de show area. Waar eerst wat aan karaoke gedaan werd, gevolgd door een mooie show die zowel dans als toneel inhield.

Na deze show heb ik mijn oog op de Blackjack tafel laten vallen, waar ik mijn geluk beproefd heb en waarna ik nog tot 2u in de disco te vinden was.

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!