Riemerts-seikkailu

Vermoeidheid Uit De Kleren Wandelen

Hoewel ik doodop was na mijn wandelingen van de vorige dag, besefte ik dat uitslapen totaal niet aan de orde was als ik het maximum uit mijn 3 dagen Stockholm wou halen. Dus ben ik dan uiteindelijk toch om 11.20 uit mijn bed gerold! Na chocolade koekjes ontbijt te noemen, ben ik op pad gegaan.


Een volledig brood, een pak hesp en kaas en wat water waren de picknick voor vandaag. Zeven uur later bleef er niet alleen nog een klein deeltje van deze picknick over, maar had ik zo'n 20km rondom Stockholm gewandeld en zowat alle parken gezien, samen met de belangrijkste monumenten. Ik hoor het u al zeggen, 20km in 7 uur? Dat is maar 2,8571428571428571429... km/uur! Klopt, maar vakantie gaat het allemaal vertraagd en de verdwaal loop tijd is ook meegerekend! Daarnaast heb ik nog een uurtje van die tijd doorgebracht in het Hard Rock Cafe, zitten naast een gedragen broek van Bono tijdens het concert van een paar jaar geleden, het moment uit mijn leven! ;) Tijdens mijn biertje, heb ik een tekening gemaakt van het interieur van het cafe. De ober was onder de indruk en vroeg als ik de tekening kon achterlaten. Dat heb ik dan gedaan, na uiteraard eerst een foto genomen te hebben!

Teruggekomen in het hostel heb ik gelukkig nog iemand van de staf gezien die blijkbaar niet verwonderd was met mijn vraag hoe het fornuis werkte. Er moest namelijk een timer ingesteld worden. Maar deze was verborgen achter dozen ontbijtgranen van andere gasten! Dus ik had blijkbaar gewoon niet goed genoeg gezocht! Ik voelde mijn eer zo herstellen en de buil op mijn hoofd groeien door de hand die ik er zojuist had tegen geslaan.

Na wat gegeten en gerust te hebben was het tijd om eens het Zweeds nachtleven te gaan verkennen, waarmee ik deze dag zal afsluiten.

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!