Riemerts-seikkailu

Belgisch Bezoek

Deze dagen komt Dhr. Thomas, docent uit het KaHo Sint-Lieven langs om de internationale contacten te versterken en ons wat aan te moedigen in het verdedigen van onze projecten. Zelf is hij niet gemachtigd om ons te coderen. Dit liet ons toe om een open babbel te hebben met een oud docent.

Onmiddellijk heb je een ander persoon voor je als het ‘protocol' weggevallen is. Het was een aangename babbel.
Tijdens ons gesprek had hij nog enkele vragen over mijn project. Hij vroeg als ik wel wist wat redundantie was, omdat de term verkeerd gebruikt was in mijn thesis. De twijfel begon toen toch serieus toe te slaan, zo de dag voor de presentatie.

Als een docent al begint te zeggen dat je gemist bent in een bepaald begrip. Het eerste wat ik dan ook deed toen ik terug achter mijn bureau zat was dat gedeelte opzoeken waar ik redundantie had gebruikt en volledig nagelezen. Hoewel het misschien beter verwoord kon worden in de thesis, stonden er geen fouten in. Hij had het verkeerd uit de context begrepen. In de versie dat ik hem doorgestuurd had, zaten er geen technische schema's bij, waardoor mijn tekst niet kon gestaafd worden via figuren.

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!