Riemerts-seikkailu

Puntjes Op De i, Of Toch De Meeste

De voorbije week hebben we allen druk gewerkt aan de thesis. Naast de thesis heb ik ook de filmpjes gemaakt die al een tijdje op de blog kunnen bekeken worden. Constant aan de thesis schrijven is om gek van te worden, dus daarom dacht ik mijn blog te updaten. Helaas schrijf ik eerst alles in Word en dat programma had ik de voorbije dagen al genoeg gezien om me daar nog in mijn vrije tijd mee bezig te houden.

Hoewel in de Filmpjes uitgelegd wordt dat er 4 delen zouden komen, zijn er echter maar 3 delen gemaakt. Het 4de deel, ‘the program code' zou te advanced zijn voor iedereen om te begrijpen. Gelieve me nu niet verkeert te begrijpen, maar wat is de meerwaarde van uren in een filmpje te steken terwijl er maar 3 mensen hoogstens het volledig zouden uitzien en dan nog begrijpen. Dat had ik er niet meer voor over. Mijn excuses ;)

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!