Riemerts-seikkailu

Relaxerende Zondag Met Spanningen

Als ontspanning heb ik besloten een reisje te boeken naar Stockholm voor de laatste week. Het online bestellen heeft de wereld enorm veranderd! Zelfs op pinkster zondag kan je rustig een reisje boeken. Hoewel je natuurlijk zelf ook nog in de juiste headspace moet zijn. Want als je vlieger de 15de juni vertrekt naar belgië, dan is het mogelijk , maar niet slim, om een reisje te boeken waarvan je de 16de juni pas terug bent.

Gelukkig kon je tot 14dagen vooraf gratis een reis annuleren. Dus hopelijk ging wijzigen geen probleem worden. Gelukkig was dit ook inbegrepen in de annulatie-verzekering. Het was zelfs goedkoper om de donderdag nacht terug te keren, waardoor ik eigenlijk te veel had betaald. Dit geld kon helaas niet zomaar teruggegeven worden en zou moeten worden geconsumeerd op de boot. Toen ik de dame aan de telefoon vroeg wat zoal mij opties zijn, begon ze met ‘sauna' en uiteraard was mijn geld er zo door.

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!