Riemerts-seikkailu

Onvoorziene Aanpassingen

Na nogmaals een thesis versie doorsturen naar broer, vorige Engels docent en Nnamdi (een goede vriend van Noord-Ierland) was ik de volgende dagen weer wat verlost van thesis schrijven, uiteindelijk heb ik een reply teruggekregen van hun op de 26ste mei.

Intussen had ik Antii gesproken en deze wou nog kleine aanpassingen aan het project. Hij zei dat hij er nog een extra licht bij wilde als indicatie was voor wanneer de machine in stop gaat. Daarnaast moest de veiligheidsrelais eigenlijk ook nog totaal veranderd worden, maar daar had ik zo goed als geen zin meer in. Maar hoewel de zin om de extra lamp en veiligheidsrelais te implementeren nihil is, besloot ik er toch gewoon in te vliegen.

In één volledige dag had ik bijna de volledige kabelage losgemaakt om dan mijn vernieuwde ideeën toe te passen. Dit was best riskant omdat, mocht mijn idee niet werken, ik eigenlijk een bestaande installatie zou hebben verprutst zo laat voor de verdediging. Maar vol vertrouwen in mezelf ben ik er aan begonnen, want hoe dan ook zou ik de machine wel terug in gang krijgen.

De dag nadien waren de extra lamp en veiligheidsrelais zo goed als af, maar nu moet het nog in mijn thesis veranderd worden. Het hele weekend moest dus de thesis wat aangepast worden, want de 31ste moet het ingediend worden. Samen met de aanpassingen die ik de volgende dag zou ontvangen. Het beloofde dus nog spannende dagen te worden.

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!