Riemerts-seikkailu

Ontgoocheling Doet Ontspannen

De laatste dagen is er zeer druk doorgewerkt aan de thesis, die eigenlijk al veel eerder aandacht had moeten krijgen. Maar ja, Een mens wil toch altijd uitstellen, hoewel deze weet dat dat niet goed is voor hem. Ook dit keer is dit aan de lijve ondervonden.

Na toch een deftige thesis versie voor de eerste maal naar huis op te sturen, kreeg ik de verbeteringen terug. Hoewel de lay-out redelijk goed was, moest nog zwaar gesleuteld worden aan de inhoud. Zaken die te kort waren uitgeschreven, moesten langer en zaken die onduidelijk waren moest herschreven worden. We wisten dus weer de volgende dagen wat te doen.

Wanneer je dus denkt er bijna te zijn, mag je nog serieus gaan veranderen. Niet leuk!

Om dit wat uit het lijf te halen, besloot ik nog eens naar het zwembad te gaan. Dit keer was ik op alle onverwachtheden voorbereid en zou mij niets meer verbazen! Inderdaad, alles is dit keer redelijk vlotjes verlopen. Hoewel in het naar buiten gaan, zat de receptie ongestoord naar de ijshockey wedstrijden te kijken en zich niets meer aan te trekken wie in of uit het zwembad ging. Toch speciale mensen hoor, die Finnen!

Thuis komend achter het zwemmen ben ik dan onmiddellijk weer aan de slag gegaan met technische tekeningen uittekenen en de doorgestuurde aanpassingen veranderen.

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!