Riemerts-seikkailu

Druk Doet Werken

De dagen beginnen stelselmatig te korten en de tijdsdruk, die gepaard gaan met zenuwen beginnen geleidelijk op te lopen.

Hiervoor laten we onze slaap nog niet ... dat wordt ons op dit moment nog bezorgd door de nodige jeugdklassiekers van de Disney filmcollectie!

Deze week is mijn project zeer goed opgeschoten!

Het programma is voor zo'n 97% af, uiteindelijk kan je altijd wel iets anders beter, eenvoudiger en duidelijker schrijven. Maar zoals het spreekwoord zegt; ‘wat niet kapot is, moet niet vermaakt worden'.

Het ‘student-proof' gedeelte heeft ook de nodige aandacht gekregen en wordt nu voluit in mijn thesis document neergeschreven.

Deze week zal ik kijken voor het veiligheidsrelais hernieuw te bekabelen en een filmpje op te nemen die het volledige project beschrijft!

Mijn thesis heeft al veel lay-out, maar weinig tekst. Het is een waarheid dat de meeste technisch aangelegde mensen, een hekel hebben aan papier werk! Of zoals Jakob zou zeggen; het is een feit, dat de geit schijt, met de benen gespreid!

Hun project, van Steven en Jakob, begint ook serieus vorm te krijgen en mochten de meeste thesis studenten de auditoriums niet nodig hebben voor hun eindwerken te presenteren, dan zou hun systeem hoogst waarschijnlijk al bekabeld kunnen zijn en de elektrische toestellen bedienen.

Hoewel Jakob op dit moment nog het infrarood protocol aan het onderzoeken is van de beamer, zal hun dat ook wel lukken!

Vincent is ook duidelijk volop aan het doorschrijven aan zijn project. Het meeste waar hij mee kan werken is al werkend.

Helaas, zal er een bepaald onderdeel en software pakket te laat komen (te laat besteld), om zijn project ook te doen werken.

De persoon na hem zal dus alle bestaande onderdelen gewoon aan elkaar moeten koppelen, voor het geheel te doen werken.

Helaas, is het zaterdag vandaag en kunnen we dus morgen, niet naar school! Want iedereen zou zich wel weten bezig te houden.

Als ontspanning sta ik ook meer en meer achter de ping-pong tafel! Het is leuk om na zovelen malen dat balletje te moeten oprapen, eens tegen andere te winnen!

Heb ik bevestiging gekregen dat ik volgende week woensdag mag gaan spreken in een ‘upper secondary' school in hämeenlinna over uitwisseling student zijn en wat over belgie gaan praten.

Ik had me hiervoor opgegeven om op deze manier de Finse jeugd te motiveren en het lijkt me wel leuk om, tot nu toe, opgedane ervaring te delen.

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!