Riemerts-seikkailu

De Countdown

De laatste week wisselde werk & ontspanning elkaar af.

Het voelde goed om mijn ma eens terug te zien, hoewel ik haar eigenlijk niet echt veel had gemist door de moderne communicatie wegen, email & skype voorop!

Na savonds een volledige update gekregen te hebben van wat er thuis zich allemaal afspeelde, voelde ik me net, alsof ik de laatste 3 maand gewoon was thuis geweest.

Hoewel de sauna in het hotel/boerderij, ten volle werd gebruikt ben ik er toch in geslaagd tussen het relaxen, mijn project automatisch zijn boxen toe te voegen aan de opslag transportbanden.

Kort weg, het automatisch gedeelte van mijn project werkt al voor zo'n 50%.

De laatste dagen heb ik het volledige terughaal systeem uitgeschreven, zodat ik volgende maandag (07/05) kan beginnen programmeren en dan eigenlijk ruw weg klaar ben met de essentie van mijn project.

Vergeet niet! Ik moet nog in de schakelkast, de veiligheidsrelais herkableren en het touchscreen interface student proof maken, zodat de ‘op alles tergelijk duwende student' het project niet kan kapot helpen.

Dus dan zal ik een heel stuk verder staan in het project.

Daarnaast moet ik nog mijn thesis boekje volledig afschrijven en mijn technische tekeningen inorde krijgen.

Maar omdat ik normaal gezien, niemand meer zal zien hier in finland van familie en de andere erasmus studenten al weg zijn, is de countdown zo goed als begonnen!

Nog minder dan 6 weken en dan sta ik terug in belgie, hopelijk, met mijn bachelor diploma!

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!