Riemerts-seikkailu

De Jarige

Omdat Steven op 12/04, 21 jaar geworden was, hebben Jakob en ik een verrassing voorbereid.

Jakob had Steven's zus gevraagd wat zijn favoriete eten is.

Voor zover zij zich herinnerde, was dat scampi's in tomatensaus -achtig.

Met dit recept in ons achterhoofd, zijn we op het internet gaan zoeken voor gemakkelijke gerechten met scampi's en tomatensaus.

Na een relatief gemakkelijk recept te hebben gevonden en afgedrukt te hebben op ons eigen ‘prive' printer op school, zijn we de gisteren inkopen gaan doen voor dit gerecht.

Hoewel we geen scampi's hebben gevonden in de LIDL, hadden we eigenlijk ook geen zin om darmkanalen uit onze zeediertjes te vissen.

Oplossing, garnalen! 1kg garnalen! (jumbo size!)

Tot vlak voor het moment van opdienen wist Steven niet dat het voor zijn verjaardag was, want normaal gezien was het Vincents beurt om te koken, maar Jakob en ik hadden deze week overgenomen.

Na een korte gelukkige verjaardag te zingen, zijn we op zeer lekker eten gevlogen!

Alles, maar dan ook alles, was wederom eens naar binnen gespeeld! Niets bleef er over.

Met een voldaan gevoel ben ik me dan gaan voorbereiden om maandag mijn ‘werk-rush' in te zetten.

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!