Riemerts-seikkailu

Terug Aan De Slag

Nadat de vriendin hier acht dagen is verbleven, is het weer tijd om aan het werk te gaan.

Ik had namelijk de moeder beloofd, tegen dat ze hier op bezoek zou komen, mijn machine ging bewegen!

Tot zover, was het enige dat het systeem deed, was links en rechts draaien bij het selecteren van een van de twee toetsen op het touchscreen.

Hoog tijd om daar dus een verandering in te brengen, aangezien dat ze hier binnen 15 dagen ging staan (28/04).

Maar om eerlijk te zijn, na 8 dagen ‘relaxen' en bezoek te hebben van de vriendin, is je zomaar in het werk storten, niet zo eenvoudig!

Dus had ik besloten om mij voor het weekend bezig te houden met alles op papier uit te schrijven voor de manuele kant en na het weekend volledig op de realisatie ervan te concentreren.

Zo gezegd, zo gedaan! Na toch enkele pagina's uitgeschreven te hebben in het weekend, zou ik er maandag aan beginnen programmeren.

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!