Riemerts-seikkailu

Werk En Ontspanning

Vandaag ging het vlotjes. Mijn tekeningen op papier zijn volledig af.

Alle software is geïnstalleerd op mijn nieuwe vaste computer in school.

Mijn Autocad Templates beginnen vorderingen te krijgen en nu ben ik begonnen aan een symbolen bestand.

Smiddags was er echter geen tijd om te werken.

Er stond een bijeenkomst van de uitwisselingstudenten op het programma op de Finse manier.

De Finse manier? Wel; Chips, gebak, Tee/Koffie, wat babbelen, Sauna, Hot Tub en karaoke als afsluiter!

We waren daar met redelijk wat studenten. 2 handen vol duitsers, een hand vol chinezen, een paar roemenen, een paar chinezen en 3 Belgen!

Steven was nl naar een Microsoft bijeenkomst in Tampere, helaas! Het was echt een leuke ervaring.

Tijdens de sociale omgang met elkaar ben ik er achter gekomen dat het morgen Saint Patricks day is.

De exhange studenten zouden dan een stapje gaan zetten naar Tampere.

Mijn oren stonden hier wel naartoe! Dus hebben we nr's uitgewisseld en een rappe afspraak gemaakt voor te vertrekken.

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!