Riemerts-seikkailu

De Hockey Wedstrijd In Hämeenlinna

Het programma vandaag?

Gewoon op tijd de bus nemen om 18.30 aan die hockey arena te staan voor mijn hockey doop!

Dit houd dus in dat er vandaag niet veel speciaal is gebeurt voor de middag.

Toch niet van mij, want Steven en Jakob beginnen serieus te vorderen met hun project. Ze hebben nog een lange weg te gaan, maar de eerste visualisaties zijn er al!

Zelf zit ik ook op schema hoor ;)

Vincent, geen idee ... omdat het vooral programmeren is zie ik er niet zoveel van, dus kan ik niet zoveel over hem schrijven.

Maar goed ... mijn gedachten zijn vandaag toch niet bij mijn project!

Om 16.30 namen we de bus richting Hameenlinna. Waar kort na onze aankomst Gen ons kwam ophalen.

Na een (super) kleine rondleiding, vanop de bus, in hameenlinna, hebben we onze spullen op haar appartementje gelegd. Ik ging blijven slapen, maar Vincent zou na de match terug naar huis gaan.

Het was 17.45 en Gen, Ele, Ana, Vincent en ik vertrokken richting de hockey arena!

Met de gedachte dat ik naar een hockey wedstrijd ging gaan kijken, was ik zo in de wolken dat ik de spelregels vergeten op te zoeken heb.

Dit werd pas pijnlijk duidelijk toen we de eerste hockeyspelers het ijs op zagen schaatsen.

Het eerste waar niets van snapten, was het feit dat de spelers constant wisselen tijdens het spel. En dit mag je zoveel doen als je wilt! Daarnaast waren we pas echt geschokt toen opeens ook de keeper van het veld ging voor te wisselen tegen een extra speler!

Echt vreemd!

Soms floten de scheidsrechters op hun fluitjes en keken wij rond naar de mensen, als we uit hun reacties konden opmaken wat er precies gebeurt was!

Al bij al was het echt een unieke ervaring!

Zelf heb ik ook voor stoten gezorgd op het moment dat ik wou gaan zitten op mijn stoeltje! Mijn broek scheurde van mijn bips tot tussen mijn benen! Het beloofde een frisse avond te worden voor bepaalde lichaamsdelen!

Volgens mij een die je moet meemaken als je hier in finland bent! Het is hun nationale sport ;)

Ons team had helaas verloren met 3-6. Maar we hebben toch 9 mooie goals gezien! Wat ook niet slecht is voor de niet-die-hard supporters.

Toen we terug in het appartement waren, waren we te moe om nog uit te gaan. Hameenlinna nightlife, wees niet bang ... ooit ;)

Om toch iets te doen, hebben we de film Dirty dancing opgezet. ‘Nobody puts baby in the corner!' ;)

Maar uiteindelijk toch in ons bedje gekropen omdat we de volgende dag een museum gingen bezoeken.

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!