Riemerts-seikkailu

Oude Gewoontes

De eerste dag terug school ... Bah!

Ons geweten zegt dat we er moeten invliegen, ons gevoel zegt dat we er moeten invliegen, onze deadline's zeggen dat we er moeten invliegen ... Dus zijn we er maar ingevlogen!

Uiteraard pas na de middag!

Zelf heb ik verder gewerkt aan mijn tekeningen en kabels gevolgd tot ik wist hoe alles bekabeld is.

Steven en Jakob zijn begonnen aan hun communicatie en het verder maken van hun printplaten.

Vincent heeft wat verder geprogrammeerd.

Om ons helemaal terug in ons dagelijkse werkleven te storen zijn we uiteraard naar de fitness gegaan en gaan biljarten!

Tijdens de dag, was er op fb gemeld dat er een hockey match de dinsdag avond was hameenlinna.

Ik heb onmiddellijk contact opgenomen met Gen en Ele als het mogelijk zou zijn om naar hameenlinna af te zakken voor deze laatste match van het seizoen bij te kunnen wonen.

Gen zei onmiddellijk dat het goed was. Ik heb het gevraagd aan de andere gasten, maar alleen Vincent zag het zitten om ook mee te gaan kijken naar de Hockey match.

Voor de rest was de dag goed om weer in het werkroutine te geraken.

Uiteraard met de gedachte dat we morgen alweer een verlofdagje gingen inlassen ^^

Na nog wat met mijn Super Nichtje te chatte, die ook mijn Blog volgt ;), ben ik wat geupdate over het reilen en zeilen in belgie!

Blij dat het bij jullie ook allemaal inorde is!

Savonds nog wat beginnen brainstormen over het verlag dat ik ga moeten maken.

De laatste keer dat ik een ABSTRACT in het engels heb moeten schrijven had ik een 4/20 ... nu zou ik het toch iets beter willen doen!

Na de brainstorm sessie was het richting beddie! Niet dat ik echt moe was, maar morgen beloofde een zware dag te worden!

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!