Riemerts-seikkailu

Skiën & Snowboarden In Lapland

Omdat we aan Gen hadden gevraagd deze ochtend iets stiller te zijn en ze wakker was om 7u, had ze besloten om een wandelingetje te gaan maken.

Gelukkig want we waren zo moe dat we zeker tot 11u geslapen hebben. Grotendeels doordat mijn moeder zo'n nachtbrilletje had opgestuurd naar me, dat vlak voor ons vertrek toegekomen was.

Ik kan totaal niet slapen als er licht is! Licht aan = Riemert wakker (= slecht gehumeurd!!) ^^

Op het moment dat we wakker werden stond Gen wel te koken. We waren haar hier enorm dankbaar voor, maar het eten was pas voor vanavond als iedereen ‘thuis' zou zijn.

Dus besloten Steven, Jakob en mezelf te gaan skiën/snowboarden in het prachtige lapland.

We waren van plan om eerst 5 uur te skiën, maar omdat dit niet echt haalbaar meer was het moment dat we aan de ski verhuur stonden, hebben we maar 3 uur genomen.

We zijn er dus onmiddellijk ingevlogen!

Het eerst wat een mens doet bij het bovenkomen van een skipiste? Niet zijn vest dicht doen, niet zorgen dat je schoenen aangespannen zijn, niet je in je skie of snowboard stappen nog controleren als je alles bij hebt. Neen, het eerste wat je doet is een foto maken van jezelf met de bergen op de achtergrond!

Waarom? Wel als je weet dat Steven, maar 2 keer naar beneden heeft kunnen skiën voor hij naast de piste zat, dan is het toch best belangrijk dat je foto's hebt van sneeuwvrije kleren!

Toen we het skiën en snowboarden wat gewend waren zijn we afgezakt naar de freestyle piste. Super toffe foto's getrokken!

Helaas wisten we niet dat onze lichamen al zo vermoeid waren van de laatste dagen en hebben we dan fysiek ook redelijk afgezien! Op en bepaald moment zijn Jakob en ik bijna gecrashed en heeft Jakob een lelijke smak gepakt.

Tijdelijk blackoutje en dan weer verder gaan! We hadden maar 3 uur he! Rusten was voor in de cottage.

Na ons skie avontuur zijn we in de sauna gekropen om onze spieren te ontspannen. Sauna's zijn echt super tof ... Ma en Pa ... bereid je al maar voor op gezaag! ;)

Daarna zaten we chill in de zetel naar wat muziek te luisteren en disney klassiekers mee te zingen tot op een bepaald moment de dames het in hun hoofd haalden om de jongens hun haar te stijlen!

Steven en Jakob waren slachtoffer! KAPOT GAAN !!! HAHAHAHA

Zelf heb ik veel te kort haar om het te stijlen .. pfieuw!

Maar ik voelde me toch wat uitgesloten, dus besloot ik om het ook te proberen!

De tang was nog steeds warm en met mijn on ervaren handelingen duurde het dan ook niet lang tegen er een rode streep op mijn voorhoofd stond.

Ik was met het gloeiend heet toestel tegen mijn hoofd gebotst ... Daarachter waren het Steven en Jakob die met mij aan het lachen waren ... Maar het blijft geniaal!

Savonds zijn we nog gaan sleeën in het donker! Super koud en echt onverantwoord.

Gelukkig hadden we zaklampen mee want iedereen die even gek was als ons en daar in de donker op de onverlichte slee piste wou komen plezier maken, stoof uit de kant op het moment dat wij passeerden!

Achter het sleeën zijn we naar het laatste avond feestje geweest, waar wederom censuur op zit ;)
Mailtjes jongens ;)

Het was 3 uur tegen dat we in ons bedje zaten. Maar het was me wel de avond (als je weet dat de malibu orange aan €4.5 werd geschonken ;) )

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!