Riemerts-seikkailu

Derde En Laatste Les Hydraulica

Vanochtend uitgeslapen hebben we allemaal uitgeslapen. Het was veel te laat, om veel te vroeg op te staan. (iedereen die stage heeft .. haha!!!)

Vandaag stond de laatste les hydraulica op het programma voor het examen van vrijdag. De oefeningen van Jakob en mezelf zijn verbeterd. Steven had het op het einde van de les nog rap ingediend (de deadline is pas 15 mei).

Bij Jakob werkte alles goed, het enige probleem was dat wanneer de hoge druk pomp aan het werken was, deze zijn druk door naar de lage stuurde waardoor deze overbelast kon worden. Daarnaast werkte zijn opstelling veel te rap, zo rap dat het binnen de 2 seconden afgelopen was.

Terwijl de docent op iedere schakeling wel iets had aan te merken, was hij behoorlijk stil bij mijn tekening. Het enige dat hij kon zeggen was: Ja ... proficiat ... het werkt ... stilte ... ^^
Om toch nog iets te zeggen zei hij dat ik eventueel nog voor een afval mechanisme moest kijken omdat op mijn manier er zo gezegd energie verloren gaat.

Wel, mijn manier werkt tenminste! Enough said ;)

Terwijl mijn programma verbeterd werkt keek onze vriend de Duitser maar schaapachtig naar de opstelling. Deze was er nog maar pas aan begonnen.

Toen ik smiddags naar de WC moest, stond Osmo schuin midden de WC ruimte wat aan zijn broek te friemelen. In alle beschaafdheid liep ik hem gewoon voorbij zonder te kijken of te vragen wat het probleem was.

Op een bepaald moment kon ik het niet meer laten; ‘Do you have a problem?' vroeg ik. Waarop hij zei; ‘Yes, serious problem, my zipper got stuck'. Waarop ik mij ferm moest inhouden met te beginnen lachen!

Eenmaal op ons bureau toegekomen hebben we toch een half uur ons krom gelegd met te lachen! ‘Yes serious problems' .. LOL

Savonds heb ik een kastje gekocht voor naast mijn bed te plaatsen zodat mijn spullen niet meer op de grond liggen naast mijn bed. Na enig geklungel hebben we het toch in elkaar gekregen zonder deftig gereedschap.

Na het kastje hebben we ons eindelijk allen verdiept in de wondere wereld van hydraulica!

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!