Riemerts-seikkailu

I Don't Like Mondays

Na een slapeloze nacht -door de computer crash- was het redelijk stil deze ochtend. Een zeer vermoeide Steven kwam als laatste aan de ontbijttafel zitten. Hij had er niet echt zin in vandaag, omdat er maar één iets op zijn agenda stond. Nl software installeren.

Maar alsof we met zonnepanelen beladen waren, werden we dat opgeladen door de mooi stralende zon, tijdens onze wandeling naar school.

Toegekomen op school, kon ik mezelf er niet meer van houden om mijn bureau op te ruimen en in te richten! Hieraan ben ik dus onmiddellijk begonnen. Zodat tegen het middag eten mijn bureau een pareltje was.

Tijdens mijn grote kuis inspanningen heeft Jakob een weggesmeten printer proberen te vermaken. Dit is hem GELUKT! Hierdoor hebben we de cursus hydraulica volledig gratis kunnen afdrukken! Het leren zal op deze manier hopelijk ook een stuk gemakkelijker gaan!

Om Steven wat medeleven te tonen heb ik AutoCAD Electrical gedownload en geïnstalleerd. Na het besef dat dit niet echt een programma is om op jezelf te leren, heb ik het gewoon onmiddellijk terug verwijderd.

Tijdens het eten zijn we aan de praat geraakt met een Russische studente. Na een kleine ondervraging van onze kant over waarom, hoe en waarvoor ze naar Finland is gekomen, zijn we op de busverbinding begonnen praten. Ze betaald €100/maand en een bepaald vast traject!!!

Smiddags hebben we op ons bureau wat hydraulica geleerd, Ik toch. Steven was nog steeds bezig met zijn installaties terwijl Jakob een half dagje vrijaf nam. Hoewel zijn cursus toch al naast zijn computer beland was.

Savonds nogmaals naar lidl, maar dit keer zijn we zwaar gaan inkopen zodat we de dinsdag eens niet naar de winkel zouden moeten gaan.

Om de toch wel zeer vermoeiende dag door te slikken, hebben we de afwas al zingend gedaan met vlaamse meezingers! Waarschijnlijk was het gewoon een aanvaardbaar excuus om niet met het hydraulica leren te moeten beginnen.

Uiteindelijk hebben we (ik) ons overgegeven aan het leren en nog wat proberen te lezen. Maar gelukkig konden we nog vroeg gaan slapen om zo het leren wat te skippen.

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!