Riemerts-seikkailu

Luxe En Ontspanning

Wat is luxe? Betekend dat, zo gewend geraakt zijn aan simpele zaken dat je niet meer zonder kan of het besef dat er middelen bestaan om iets gemakkelijker te maken? Wel .. het zit soms in de kleine hoekjes, want met ons nieuw douche gordijn hebben we onze doenbare badkamer getransformeerd naar een luxe badkamer!

Het zalige gevoel dat, hoe je de douche kop ook houd terwijl je doucht, je achteraf niet de hele badkamer mag kuisen! Dat is LUXE!

Doordat we niet meer op onze knieën moeten zitten, is onze gemiddelde douche tijd ook verdubbeld!

Simpel gezegd, hoe meer luxe, hoe groter je ecologische voet!

Vanochtend hadden we onze 2de les Fins. Eindelijk hebben we geleerd hoe de verschillende producten die in de winkel liggen noemen. Want tot dusver was het een beetje gokken.
Op de verpakking staat het soms in het engels, maar de prijskaartjes boven de producten zijn 99% in het Fins. Alleen de merknamen van het product vertalen ze niet!

Na de middag zijn we weer verder gaan werken aan het project. Zelf heb ik nog maar eens een software pakket moeten installeren, dit keer voor mijn touch screen te kunnen configureren en lay-out te kunnen ontwikkelen.

Steven en Jakob hadden wat vermoeidheid maar zijn er toch in geslaagd om hun BOM af te werken. (Bill Of Material!!)

Vincent heeft verder gewerkt aan zijn programma en daarnaast begonnen aan een website te maken.

Achter school zijn we naar de LIDL gegaan achter wat ‘fruitsap' voor savonds mee te nemen naar een verjaardagsfeestje. Achter het verjaardagsfeestje zijn we met de taxi naar valkeakoski centrum gegaan om daar verder te gaan feesten in de cabaret! Het was een geslaagde avond! (censuur ... :) )