Riemerts-seikkailu

Laatste Finse Lessen & ...

Vandaag stond onze laatste les Fins op het programma!

Op zich niets speciaal, maar na verder over na gedacht te hebben, mijn laatste les uit mijn Bachelor opleiding!

Want zodra ik mijn Fins examen zou afleggen, moet ik gewoon nog mijn project afwerken en daarna mijn diploma gaan afhalen (als alles goed gaat uiteraard!)

Dus volledig stressloos zijn we naar onze laatste les gegaan.

Met wat simpele truckjes, die ik vooral in het VTI geleerd heb, kreeg ik zowat het volledige vragen assortiment los uit de docent, die op het examen wel eens durven gevraagd zouden worden!

Met deze kennis in mijn achterhoofd, ben ik dan ook onmiddellijk na de les beginnen studeren aan mijn Finse vocabularium.

Terwijl Steven, Jakob en Vincent dit maar bleven uitstellen, was ik de voorbeeld student en had tegen donderdag avond zowat mijn cursus redelijk onder de knie.

Dus kon ik dan ook gewetenloos naar het laatste studenten feestje gaan de donderdag avond!

Hoewel ik zwaar getwijfeld heb, aangezien het examen de vrijdag morgen was om 9:30, ben ik toch gegaan, terwijl de andere eindelijk aan het studeren begonnen waren en nog zaten te zwoegen aan hun Finse kunsten toen ik me klaarmaakte om te vertrekken.

Het feestje was best leuk, hoewel het duidelijk was dat het een van de laatste samenzijn ging worden.

Op een deftig uur ben ik naar huis teruggekeerd .. rond 3u zat ik in bed ^^

De volgende ochtend ben ik opgestaan met een kleine hoofdpijn, volgens mij waren dat al die Finse woorden die ik had opgeslaan in mijn geheugen, die niet konden wachten om op het examen los gelaten te worden!

Zo gezegd, zo gedaan! Het Fins examen was dan ook ‘redelijk' snel ingevuld!

Voor een keer, was ik de eerste klaar! Meestal zegt dat niet veel goeds, als je de eerste indient, maar ik heb er een goed gevoel over.

De rest van de dag heb ik niet veel gedaan, het waren blijkbaar toch niet alleen de Finse woordjes die opgewonden waren om het examen te maken, die mij een hoofdpijn bezorgden! ;)

De examen resultaten van het Fins examen zullen we pas half mei weten.

Daarentegen zijn de examens Hydraulica eindelijk verbeterd, waarop zowel; Jakob, Steven als mezelf een 5/5 hebben gescoord!

Op zich hebben we nu (op ons project na) alle vakken voor onze professionele Bachelor afgerond.

~We Felt So Good~ ^^ (vertaald: we voelden ons zo goed)

Omdat ik toch nog een beetje productief wou zijn, heb ik dan alle ‘tags' van mijn machine in een excel tabel gegoten, zodat ik deze gemakkelijk kon raadplegen en op het einde in mijn thesis zou kunnen verwerken.

Het weekend zou opnieuw een rustig weekend worden.

Hoewel ... De moeder op bezoek ging komen morgen (28/04/2012)

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!